گروه مترجمين ايران زمين

خانوم ها کليک نکنين !
فقط 18+ لطفا !!!
چندتا جمله قشنگ و دل نشین
?C??-E?C??C-?C??-?E?C?

! یـــــــعنی میشه امتیاز بدی ؟؟ بشه چی میشه:دی
آپلودسنتر آپ98
۩۞۩ Lov3 ۩۞۩
In the Garden Of ur Heart plant naught but the of LOVE
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

(:Dدرباره اقا علي(کليک کن فوضول آپلودسنتر آپ98
پيوندها
فرشاد درک لاو
کل کل دختر پسرا(بدوبیا)
الهه عشق
♥ رویای خیالی ♥
عاشقانه
چرخ گردون
♣♣ رویای خیالی♣♣
Love Stroy
دختر شیطون
♣♣ دریچه احساس من ♣♣
اتیشپاره.............
سایت تخصصی هک WoW
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Lov3 و آدرس f-l0v3-f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 64118
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

کد قفل راست کلیک


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


نويسندگان
Alireza

صفحات سايت
آپلودسنتر آپ98
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
کلیک کن یه پولی بریز تو جیبمون :( مرسی
IMG4UP
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 11:5 :: نويسنده : Alireza

 

1.ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه...
2.به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!

3.پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی

4.من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام

5.فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست

6.خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.
او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

7.اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد
عشق بها دارد ... من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم یک دنیا اشک ... آری ... عشق بها دارد !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: